Jag har satt i mitt SIM-kort enligt instruktionerna men det fungerar inte, vad gör jag?


Börja med att säkerställa att SIM-kortet ligger rätt i telefonen och att du har tryckt ut rätt storlek för din telefon. Om du vid uppstart får skriva in PIN-koden men får felmeddelande där efter så finns det en risk att din telefon är operatörslåst, det innebär att den behöver låsas upp av operatören du köpt den utav. Kontakta din gamla operatör så hjälper dem dig med detta. Om du har gjort ovanstående samt startat igång om telefonen men fortfarande inte kommer igång, kontakta oss så hjälper vi dig.

Address

Adress

Järnvägsgatan 13
252 24 Helsingborg

Vill du att vi ringer upp? Fyll i dina kontaktuppgifter och ärende i formuläret till höger så kontaktar vi dig så snart vi kan inom 24 timmar.

Kontakta oss

Namn
KundID
Epostaddress
Telefon
Meddelande
Antispam fråga: 10+8=?
Skicka

Fibios Mina Sidor

I Fibios mina sidor kan du få en översikt av dina abonnemang och tjänster. Du kan även se hur mycket surf du har kvar.

Logga in