Jag ska bli ny kund men jag har inte fått något sim-kort.


Vi skickar ut våra SIM-kort minst en vecka innan aktivering, om aktiveringen börjar närma sig samtidigt som SIM-kortet ej dykt upp så behöver du kontakta oss, alternativt så kan du använda funktionen "skicka nytt sim" inne på mina sidor, om du har erhållit SIM-kort i samband med att du gjorde din beställning så är det detta du skall använda.

Address

Adress

Järnvägsgatan 13
252 24 Helsingborg

Vill du att vi ringer upp? Fyll i dina kontaktuppgifter och ärende i formuläret till höger så kontaktar vi dig så snart vi kan inom 24 timmar.

Kontakta oss

Namn
KundID
Epostaddress
Telefon
Meddelande
Antispam fråga: 50+5=?
Skicka

Fibios Mina Sidor

I Fibios mina sidor kan du få en översikt av dina abonnemang och tjänster. Du kan även se hur mycket surf du har kvar.

Logga in