Vad letar du efter på Fibio.se?

Välkommen!

Det verkar som att du fått ett erbjudande utöver det vanliga genom någon av våra samarbetspartners, grattis!



Fyll i din rabattkod i fältet nedan för att komma vidare och låsa upp ditt erbjudande.

Bra bemötande

Bra bemötande

Dan Eriksson
Bra kundservice

Bra kundservice Snabb lösning

Anita Bergh
Minna löste min fråga

Minna löste min fråga, på ett för mig fullt tillfredsställande sätt

Lennart
Positiv

Hej. Tanja eller något liknande var vänligt i sitt bemötande och frågade om jag var nöjd med Fibio. Det är jag. På min frågan om det fanns en möjlighet till sänkning av månadskostnaden var ...

Friedrich Reusser
Trevligt bemötande

Trevligt bemötande

Lena
Bra support fick hjälp direkt

Bra support fick hjälp direkt

Jögga
Trevligt bemötande

Trevligt bemötande och konstuktivt samtal.

Lars-Erik Dahlberg
Blev väl bemött och fick den hjälp som…

Blev väl bemött och fick den hjälp som efterfrågades!!

Birgitta Nässlander
Pratade med Agnes en mycket trevlig och…

Pratade med Agnes en mycket trevlig och sympatisk människa. Guldstjärna till henne🤗

Carina Forson
Fick ett mycket bra erbjudande med ny…

Fick ett mycket bra erbjudande med ny mobil. Super nöjd!

kund
Det fungerar

Det fungerar. Trevlig personal!

Mats-Åke Melin
Så trevlig mycket hjälpsamma vid…

Så trevlig mycket hjälpsamma vid problem väldigt bra support

Berit
Snabbt uppkoppling

Snabbt uppkoppling, ingen kö-tid. Fick svar på min fråga drekt.

Björn Wallner
Fick den service och bemötande som…

Fick den service och bemötande som behövdes. Idag känns det som min telefon fått en ny lärdom, dvs hon som sköter tangenterna har fått en ny lärdom! Tack för hjälpen både i kundservice oc...

Anette Maria Hauskai
Personens vänlighet att hjälpa min tid…

Personens vänlighet att hjälpa min tid som fibio kund har varit ok hela tiden.Men ni får gärna bättre pris på abonnemanget för pensionär Es

ELNA MAJ-BRITT SJÖGREN
Bra hjälp vid inkoppling

Bra hjälp vid inkoppling

Kerstin Frank
Bra hjälp med Fibio!

Bra hjälp med Fibio!

kund
Ja trevlig snabba svar men fick fråga…

Ja trevlig snabba svar men fick fråga om bankgiro för betalning istället för faktura avg Fick svar hon skulle ordna det såklart men ett bra samtal allt fixat

Jon B
Jättebra upplevelse

Jättebra upplevelse! Jakob var trevlig och tillmötesgående och jag fick den hjälp jag behövde! Mvh Sofie Annerman

Sofie Annerman
Jag fick prata med en ärbar kvinna

Jag fick prata med en ärbar kvinna, med härlig röst. En positiv person som tillför ert företag mycket glädje. Stig Sagnered. Sala.

Stig sagnered